Οι ηθοποιοί Φανή Γεωργακοπούλου, Ευγενία Μωράκη και Μαρία Χαριτοπούλου μιλούν στο youngpeople.gr
"Η συνέντευξη των ηθοποιών της παράστασης "Casting Call" Φανής Γεωργακοπούλου, Μαρίας Χαριτοπούλου και Ευγενίας Μωράκη στο θέατρο 104"
Οι ηθοποιοί Φανή Γεωργακοπούλου, Ευγενία Μωράκη και Μαρία Χαριτοπούλου πρωταγωνιστούν, τη φετινή σεζόν, στην παράσταση “Casting call” στο Θέατρο 104 στον Κεραμεικό. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο έργο, γραμμένο και σκηνοθετημένο από την ηθοποιό – θεατρική συγγραφέα και σκηνοθέτρια Στέλλα Ρουσάκη, το οποίο υπογραμμίζει το πρόσωπο της εξουσίας και το κύτταρο από το οποίο αυτή προέρχεται.
Εμείς συναντήσαμε τις τρεις πρωταγωνίστριες της παράστασης και μιλήσαμε μαζί τους.
Διαβάστε την συνέντευξη
Τι σας γοήτευσε στο έργο της Στέλλας Ρουσάκη και είπατε το «ναι» στη συνεργασία αυτή;
Φανή Γεωργακοπούλου: Μια καινούργια εμπειρία. Μια σαρκαστική πλευρά αυτού του επαγγέλματος που δεν είναι πάντα ευχάριστη.
Ευγενία Μωράκη: Η γραφή της Στέλλας Ρουσάκη με γοητεύει!! Το συγκεκριμένο έργο της, έχει αμεσότητα είναι σύγχρονο και μας αφορά όλους, ηθοποιούς και μη, αφού μιλάει για τη δύναμη της εξουσίας και την επιμονή κάποιων ανθρώπων να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους, με κάθε κόστος. Η ίδια η Στέλλα είναι ήρεμη δύναμη και οι γνώσεις της στην ανάλυση κειμένου και τη σκηνοθεσία, με έκαναν να την εμπιστευτώ απόλυτα.
Μαρία Χαριτοπούλου: Με γοήτευσε το γεγονός ότι υπάρχουν σε αυτό ποιότητες της ανθρώπινης φύσης. Με τα θετικά αλλά και τα αρνητικά τους πρόσημα.
Μιλήστε μας για τον ρόλο που υποδύεστε στην παράσταση.
Φανή Γεωργακοπούλου: Αλλαγή ζωής και κυνήγι ονείρου! Πόσα μαθήματα έχεις να λάβεις στη διαδρομή;
Ευγενία Μωράκη: Η ηρωίδα μου στην παράσταση είναι ο τύπος ανθρώπου, που πάντα θα έχει παραπάνω ευκαιρίες. Ο άνθρωπος που του ανοίγουν εύκολα όλες οι πόρτες και συχνά παίρνει την θέση κάποιου, ακόμα και αν έχει λιγότερες ικανότητες. Στο «Casting Call», όμως, την περιμένει μια έκπληξη!
Μαρία Χαριτοπούλου: Στην παράσταση υποδύομαι την Κατρίν Ελιέζερ. Ζούμε σε μία θορυβώδη πραγματικότητα και έχουμε μάθει να δίνουμε σημασία σε ό,τι κάνει θόρυβο. Έτσι πολλές φορές χαρακτηριστικά όπως η ευγένεια και η διακριτικότητα θεωρούνται ως αδυναμίες ή ως έλλειψη ικανοτήτων, πράγμα που δεν ισχύει. Η Κατρίν, λοιπόν, αναδεικνύει και αυτή την πλευρά της πραγματικότητας.
Μία ευχή για το 2025;
Φανή Γεωργακοπούλου: Υγεία!
Ευγενία Μωράκη: Εύχομαι ο Θεός να δώσει φώτιση σε αυτούς που κυβερνάνε τον κόσμο και να επικρατήσει επιτέλους Ειρήνη!
Μαρία Χαριτοπούλου: Εύχομαι χαμόγελα σε όλα τα πρόσωπα της γης!
Το έργο
Ένας δημοφιλής σκηνοθέτης κινηματογράφου καλεί σε ακρόαση ηθοποιούς, για την επερχόμενη ταινία του. Τέσσερις υποψήφιοι, πηγαίνουν εκεί, για να διεκδικήσουν τον ρόλο και ν΄ανοίξει η μεγάλη πόρτα για την καριέρα τους. Τίποτα όμως δεν είναι αυτό που φαίνεται… Διαβάστε το δελτίο τύπου…
Ταυτότητα της παράστασης
- Σύλληψη ιδέας: Ανδρέας Παύλου
- Συγγραφή / Σκηνοθεσία: Στέλλα Ρουσάκη
- Βοηθός σκηνοθέτη: Τζένη Κουτσούκου
- Kινηματογράφηση: Κωνσταντίνος Λάγκος
- Mουσική επιμέλεια- Τεχνική υποστήριξη: Mάρκος Ευαγγέλου
- Φωτισμοί: Σεμίνα Παπαλεξανδροπούλου
- Φωτογραφία-Video trailer: Γιώργος Γιαννίμπας
- Επικοινωνία: Νατάσα Παππά
- Διανομή: Κωνσταντίνος Λάγκος, Στέλλα Κοσμοπούλου, Φανή Γεωργακοπούλου, Μαρία Χαριτoπούλου, Ευγενία Μωράκη, Στέλλα Ρουσάκη
Πληροφορίες παράστασης
Xώρος: Θέατρο 104 (Ευμολπιδών 41, Αθήνα | Σταθμός Μετρό: Κεραμεικός)
Ιστoσελίδα Θεάτρου: https://www.104.gr/
Τηλ. για κρατήσεις θέσεων: 210 34 55 020
- Ημέρες & ώρα παραστάσεων: Τετάρτη & Πέμπτη | 21:15
- Προπώληση εισιτηρίων: https://www.more.com/theater/casting-call-1/
- Instagram παράστασης: https://www.instagram.com/casting_call.athens/
Δημοφιλείς Συνεντεύξεις
Η Ντένια Ψυλλιά μιλά στο Young People.gr για την [...]
Η Ντένια Ψυλλιά μιλά στο Young People.gr για την [...]
Τον γνωρίσαμε μέσα από την τηλεοπτική σειρά “κάτι χωρισμένα [...]
Συνέντευξη με την Ειρήνη Παπαδοπούλου, μια από τις δημοφιλείς [...]
Αν δεν ήταν ραδιοφωνική παραγωγός θα ήταν δασκάλα, αλλά [...]
Από την τηλεοπτική σειρά “Λένη” και “κανείς δεν λέει [...]
Σοφία Μανουσάκη, στα 15 της ξεκίνησε μαθήματα φωνητικής χωρίς [...]