Παρασκευή, 29 Μαΐου, 2020
14.3 C
Athens
More
    Αρχική Δισκογραφία Ξένη Δισκογραφία "Someone To Watch Over Me" - Ella Fitzgerald.

    “Someone To Watch Over Me” – Ella Fitzgerald.

    Οι εορτασμοί για την εκατοστή επέτειο από τη γέννηση της Ella Fitzgerald κορυφώθηκαν με την κυκλοφορία του άλμπουμ “Someone To Whtch Over Me”. Το άλμπουμ περιέχει Remastered κομμάτια από τις κυκλοφορίες της Ella στη Decca και τη Verve αλλά και ερμηνείες της σε νέες ενορχηστρώσεις από τη Συμφωνική Ορχήστρα του Λονδίνου. Το “Someone To Watch Over Me” περιέχει 12 εκπληκτικές εκτελέσεις, ερμηνείες. Ο βραβευμένος με grammy τραγουδιστής της Jazz, Gregory Porter, κάνει ντουέτο με την Ella στο κλασικό “People Will Say We’re In Love” Των Rogers και Hammerstein, από το μιούζικαλ “Oklahoma”. Ο βραβευμένος με Όσκαρ και με Grammy, Jorge Calandrelli συνεργάστηκε με τη συμφωνική ορχήστρα του Λονδίνου σε πολλά κομμάτια κει με τους James Morgan και Juliette Pochin, που επίσης συμμετείχαν στην παραγωγή του δίσκου. Ο James Morgan και ο Jorge Calandrelli μοιράζονται τα χρέη του μαέστρου για το Project, και οι ηχογραφήσεις έγιναν στα ξακουστά Abbey Road Studios στο Λονδίνο.

    Το “Someone To Watch Over Me” παρουσιάζει το μέγεθος της φωνής της σε όλη τη διάρκεια της γεμάτης και ιστορικής συνεργασίας της με τη Decca και εν συνέχεια με τη Verve, την οποία ίδρυσε ο μάνατζερ της Ella o Norman Granz το 1956 με στόχο να παρέχει μια στέγη για τη μουσική κληρονομιά της “Πρώτης Κυρίας του τραγουδιού”. 

    Η λίστα με τα τραγούδια καλύπτει την περίοδο από το 1950 μέχρι το 1961 και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα “Misty”, “Bewitched”, “These Foolish Things (Remind Me Of You)”, “I Get A Kick Out Of You” από το “The Cole Porter Songbook”, την πρώτη ηχογράφηση της Ella για την Verve το 1956, καθώς και δύο ντουέτα με τον Louis Armstrong, το “Let’s Call The Whole Thing Off” και το “They Can’t Take Away From Me” από τις κοινές τους ηχογραφήσεις. Το κομμάτι του τίτλου, που συνιστά ακριβή και υπνωτική αποτύπωση του εξαιρετικού ταλέντου της Ella, αρχικά είχε κυκλοφορήσει στο ντεμπούτο άλμπουμ της Fitzgerald, που είχε κάνει με τον πιανίστα Ellis Larkins, το “Ella Sings Gershwin”. 

    Μεγάλη σημασία και προσοχή δόθηκε ώστε οι ορχηστρικές προσθήκες να μην αλλοιώσουν το τελικό αποτέλεσμα, αλλά απλά να προσθέσουν χρώμα και ζεστασιά στα κομμάτια. Επιπλέον επειδή η αφαίρεση των φωνητικών είναι πάρα πολύ δύσκολη, οι παραγωγοί ήταν εξαιρετικά προσεκτικοί στο να μην θυσιάσουν τη φωνή στο βωμό της “καθαρότητας” του ήχου. “Για ορισμένα κομμάτια που δεν χρειαζόταν να απομονώσουμε τη φωνή, ήμασταν ευγνώμονες για τ