Κατερίνα Παναγιωτοπούλου: “Αγάπα την ζωή, τους ανθρώπους σου, ονειρέψου και κάνε τα όνειρά σου πράξη”
"Η Κατερίνα Παναγιωτοπούλου μιλά για την καθημερινότητα και την κατάσταση στον χώρο της Τέχνης στις μέρες μας"
Η Κατερίνα Παναγιωτοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα στις 20 Ιανουαρίου του 1989 και μεγάλωσε στην ιστορική Καισαριανή. Το 2011 αποφοίτησε από την Ανώτερη Ιδιωτική Σχολή Δραματικής Τέχνης “ΒΕΑΚΗ”. Από το 2011 έως και σήμερα εργάζεται στον χώρο του θεάτρου με πολύ αξιόλογους ηθοποιούς, σκηνοθέτες αλλά και επαγγελματικές ομάδες.
Μέσα από αυτές τις συνεργασίες χρόνων αποκόμισε κυρίως φιλίες όπως αυτή με τον για χρόνια συνεργάτη και φίλο της, ηθοποιό και σκηνοθέτη Βουτσίνο Ερνέστο, την αγαπημένη της θεατρική ομάδα REPLICA που έχει δημιουργηθεί από τον Αντρέα Αριστοτέλους και τον Ιωάννη Κλειδέρη και τέλος την μικρή της όπως την αποκαλεί Ιζαμπέλα Φούλοπ, στης οποίας συμμετείχε στην πρόσφατη ταινία μικρού μήκους “Let’s see what’s next” η οποία έλαβε μέρος και βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ στο Λος Άντζελες και στο Μαϊάμι.
Τον τελευταίο καιρό συνεργάζεται με τον φίλο της πλέον Νίκο Αναγνωστόπουλο στην διαδικτυακή εκπομπή “NOT SORRY STORIES” που προβάλλεται μέσω της πλατφόρμας του NETWIX. Μια πρωτότυπη ιδέα του Νίκου που έφερε στην Ελλάδα και την οποία αγάπησε και πίστεψε η ίδια από την αρχή. Στην οποία ιδέα συμμετείχε και ο αγαπητός της φίλος Παναγιώτης Γουρζουλίδης. Τον ελεύθερό της χρόνο συνήθως τον περνάει στο ησυχαστήριο της τον Υμηττό.
Είναι τρομερά φιλόζωη με τρεις γάτες στο σπίτι της, τον Ηλία, τον Νουρέγιεφ και τον Σωτήρη. Της αρέσουν πολύ οι ταινίες ξεχωρίζοντας την αγαπημένη της τριλογία “Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών” και οι Αμερικάνικες σειρές, καθώς και να περνάει χρόνο με τους φίλους της παίζοντας επιτραπέζια παιχνίδια. Το μέλλον της το φαντάζεται γεμάτο θεατρικές συγκινήσεις, με περισσότερη επαφή και αγάπη με τους ανθρώπους.
Διαβάστε την συνέντευξη της Κατερίνας Παναγιωτοπούλου
Τους τελευταίους μήνες έχεις γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής από την παρουσία σου στα χιουμοριστικά βίντεο με το Νίκο Αναγνωστόπουλο στο NETWIX. Τι είναι αυτό πιστεύεις που κέρδισε το κοινό και αγκάλιασε αυτήν την πρωτότυπη ιδέα;
Νομίζω το πιο σημαντικό πράγμα και αυτό που είχε ο Νίκος εξαρχής στο μυαλό του είναι η ταύτιση με την καθημερινότητα των ανθρώπων καθρεφτίζοντας απλές συνθήκες ζωής σε μορφή βίντεο. Όλα αυτά πιστεύω τράβηξαν το ενδιαφέρον κάθε θεατή.
Η αγάπη σου για το θέατρο και η ενασχόληση σου με την υποκριτική πως προέκυψε;
Κοίτα δεν θα σου πω καμιά τρελή ή ασυνήθιστη ιστορία. Η αγάπη μου για την υποκριτική ξεκίνησε στα 15 μου χρόνια στο σχολείο. Ήμουν το παιδί του χαβαλέ, τους έκανα όλους να γελάνε και δεν ντρεπόμουν καθόλου να τσαλακωθώ.
Παρατηρώντας λοιπόν φίλους και συμμαθητές να εκφράζουν χαμόγελα στα πρόσωπα τους αισθάνθηκα μια αυτοπεποίθηση και χαρά και αναρωτήθηκα “μωρέ λες να το χω??”
Έτσι το καλοκαίρι με το που τελείωσα το σχολείο άρχισα να προετοιμάζομαι για τις εξετάσεις του Εθνικού θεάτρου. Φυσικά δεν πέρασα και τότε απευθύνθηκα στην αγαπημένη μου δραματική σχολή Βεάκη από την οποία και αποφοίτησα.
Θα ήθελες να ασχοληθείς κάποια στιγμή και με την τηλεόραση;
Φυσικά και θα ήθελα αν μου παρουσιαζόταν μια τηλεοπτική δουλειά με καλλιτεχνικό χαρακτήρα που θα με ιντρίγκαρε!
Πιστεύεις ότι ανήκεις στη γεννιά των καλλιτεχνών που πρέπει να αναβαθμίσουν το χώρο του θεάματος, ο οποίος “κουβαλά” παθογένειες ετών και πολλές φορές δεν επιτρέπει τα πραγματικά ταλέντα να ανθίσουν;
Πράγματι ανήκω σε αυτή την γενιά. Καταρχάς θέλω να σου πω ότι την χρονιά που αποφοίτησα από την δραματική σχολή ήταν η χρονιά που ξεκίνησε η κρίση στον χώρο μας. Τα παιδιά που αποφοιτούσαμε από τις δραματικές σχολές νιώθαμε ανασφάλεια μέσα σε ένα έντονο κύμα ανεργίας και συνεπώς βιώναμε τρομερή αγωνία για το μέλλον μας!!
Είμαι στον χώρο περίπου δέκα χρόνια με πλήρη συνείδηση για τον δρόμο που έχω επιλέξει και τις συνεργασίες που είχα με συναδέλφους που έχω την χαρά να είμαστε στο ίδιο καλλιτεχνικό πλαίσιο όλα αυτά τα χρόνια. Ευελπιστώ με το ξεκαθάρισμα που γίνεται αυτή την περίοδο να ανοίξει επιτέλους ο δρόμος για τους καλλιτέχνες και τις ομάδες που δουλεύουμε τόσα χρόνια με αγάπη για το καλλιτεχνικό γίγνεσθαι και την ανθρώπινη ύπαρξη.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους τους συνεργάτες μου, ιδιαίτερα τον Αντρέα και τον Γιάννη για τις όμορφες δουλειές που έχουμε κάνει και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν στο πως μπορώ να φέρω ένα χαρακτήρα επί σκηνής.
Ποια είναι η γνώμη σου για τα περιστατικά βίας και κακοποίησης στο χώρο του θεάτρου; Τι πιστεύεις ότι πρέπει να αλλάξει;
Ζούμε πραγματικά πρωτόγνωρες καταστάσεις. Επιτέλους αποκαλύπτεται το καθεστώς της τρομοκρατίας, του “πρέπει να μου κάνεις πράγματα για να υπάρξεις στον χώρο”.
Θέλω να σου πω ότι είμαι χαρούμενη που όλα αυτά τα γεγονότα βγήκαν στην επιφάνεια διότι όλοι ακούγαμε τόσα χρόνια, κάποιοι αποφεύγαμε συγκεκριμένους ανθρώπους γιατί γνωρίζαμε τις συμπεριφορές τους και επιλέξαμε ένα δρόμο πιο ασφαλή και υγιή.
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε όλους τους συναδέλφους που βρήκαν το θάρρος να βγουν να μιλήσουν για τις τόσο τραυματικές εμπειρίες που βιώσαν. Στέλνω την αγάπη μου και τον αμέριστο σεβασμό μου. Οι μεγάλες αλλαγές έρχονται από την ένωση των ανθρώπων με κοινό στόχο την δικαίωση και την υπεράσπιση των ανθρώπινων αξιών. Πιστεύω σε αυτό τον δρόμο είμαστε τώρα.
Πως είναι η Κατερίνα πίσω από τις κάμερες και κάτω από το θεατρικό πάλκο στην καθημερινή της ζωή;
Δουλεύω επί καθημερινής βάσεως σε κατάστημα με doughnuts. Είμαι η ντονατσού της γειτονιάς (χαχαχαχα). Λατρεύω την καθημερινότητα μου. Το πρωί αναβαίνω στο βουνό, ύστερα κάνω δουλείες στο σπίτι μου, πηγαίνω για δουλειά, κάνω βίντεο και ενίοτε γράφω απαντήσεις σε συνεντεύξεις (χαχαχαχα). Θα πήγαινα και για ποτάρες στο Παγκράτι αλλά βλέπεις… καραντίνα.
Τι είναι αυτό που αγαπάς περισσότερο στον ελεύθερό σου χρόνο;
Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία. Τελευταίο κόλλημα: “Αύγουστος Κορτώ”. Έκανα συναντήσεις με φίλους όσο αυτό επιτρεπόταν και χαλαρές εξόδους σε μαγαζάκια με ροκ μουσική.
Ο κόσμος του Πολιτισμού και της Τέχνης θεωρείς ότι στηρίχτηκε σε ικανοποιητικό βαθμό όλο αυτό το διάστημα των υγειονομικών περιορισμών; Χάθηκαν επαγγελματικές ευκαιρίες σε προσωπικό επίπεδο;
Ο κόσμος της τέχνης ήταν ο τελευταίος τροχός της αμάξης την περίοδο της καραντίνας που έχασε σχεδόν ολοκληρωτικά τα πάντα. Το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών και ο Πρόεδρος Σπύρος Μπιμπίλας ανασυντάχτηκαν γρήγορα με αποτέλεσμα να έχουν βοηθήσει αρκετούς συναδέλφους που ήταν σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση.
Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι στην περίοδο της καραντίνας και πριν, χτύπησαν τα κινητά τηλέφωνα όλων των συναδέλφων του ΣΕΗ από τον ίδιο τον πρόεδρο, ρωτώντας μας αν υπάρχει κάποια οικονομική δυσκολία για τις ανάγκες της καθημερινότητας.
Τι υπάρχει στα μελλοντικά πλάνα σου, αλλά και στα άμεσα σχέδια σου που θέλεις να μοιραστείς μαζί μας;
Μόνιμο μου πλάνο είναι να είμαι καλά από μέσα προς τα έξω. Πρώτα με εμένα και ύστερα με τους ανθρώπους που αγαπώ. Στους καιρούς που ζούμε η ψυχική υγεία είναι το πιο σημαντικό πράγμα.
Ποιο μήνυμα θέλεις να στείλεις στους νέους ανθρώπους της ηλικίας σου που τα όνειρα τους και οι ζωές τους βρίσκονται σε αναστολή λόγω της πανδημίας και των υγειονομικών μέτρων;
Αγάπα την ζωή, τους ανθρώπους σου, ονειρέψου και κάνε τα όνειρα σου πράξη! Τίποτα δεν μπορεί να σε σταματήσει, ούτε μια καραντίνα. Μη φοβάσαι και να πέσεις, θα ξανασηκωθείς όπως θα κάνουμε όλοι μας μετά από όλη αυτή την περιπέτεια. Η ζωή είναι για εσένα, άρπαξε την από τα μαλλιά.
Ακολουθήστε την Κατερίνα Παναγιωτοπούλου στο Instagram
Σημείωση: Για την ολοκλήρωση της συνέντευξης της Κατερίνας Παναγιωτοπούλου συνεργάστηκαν: Στην επιμέλεια η ομάδα Έκφρασης και Υλοποίησης ενώ στην σύνταξη των ερωτήσεων ο Γιάννης Μπιτζούνης. Ευχαριστούμε την Κατερίνα Παναγιωτοπούλου για τη συνέντευξη.
Δημοφιλείς Συνεντεύξεις
Από την τηλεοπτική σειρά “Λένη” και “κανείς δεν λέει [...]
Μια ομάδα νέων ηθοποιών μας παρουσιάζουν μια υπέροχη θεατρική [...]
Η συνέντευξη με την Ελεονόρα Μανόνα, μια καλλιτέχνιδα με [...]
Με αφορμή την χιουμοριστική, αλλά και γεμάτη προκαταλήψεις φράση [...]
Μέσα από την συνέντευξη της Τραϊάνα στο Young People.gr, [...]
Η Ιωάννα Σιαμπάνη κατάγεται από τη Λάρισα και μένει [...]
Η VASSIŁINA, συνθέτει έργα που ισορροπούν μεταξύ της ποπ [...]