Η Βάσια Ζαχαροπούλου είναι μια καλλιτέχνιδα που δεν γνωρίζει όρια. Με μια φωνή που μαγεύει και μια παρουσία που καθηλώνει, έχει καταφέρει να διακριθεί σε διαφορετικά μουσικά είδη, από την όπερα και το μιούζικαλ μέχρι τη σύγχρονη κλασική μουσική και τις μεταγλωττίσεις. Η πορεία της ξεκίνησε από την παιδική της ηλικία, με σπουδές πιάνου και μπαλέτου, και συνεχίστηκε με την Εθνική Λυρική Σκηνή, όπου έκανε τα πρώτα της βήματα ως επαγγελματίας λυρική τραγουδίστρια.

Σήμερα, η Βάσια Ζαχαροπούλου είναι μια καταξιωμένη καλλιτέχνιδα με διεθνή αναγνώριση. Έχει συνεργαστεί με γνωστούς καλλιτέχνες και ορχήστρες σε όλο τον κόσμο, έχει ερμηνεύσει εμβληματικούς ρόλους στην όπερα και το μιούζικαλ, και έχει δανείσει μεταξύ άλλων τη φωνή της σε αγαπημένους χαρακτήρες της Disney καθώς και στο ελληνικό λογισμικό της Google. Σε αυτή τη συνέντευξη, η σοπράνο μοιράζεται τις εμπειρίες της, τις σκέψεις της και τα μελλοντικά της σχέδια, αποκαλύπτοντας την αφοσίωση, το ταλέντο και την αγάπη της για τη μουσική.

Web Site: https://vassiazacharopoulou.com/

Η Συνέντευξη με τη σοπράνο Βάσια Ζαχαροπούλου

Πώς ξεκίνησε η επαφή σου με τη μουσική και πότε αποφάσισες ότι ήθελες να ακολουθήσεις επαγγελματικά αυτό το δρόμο;

Η επαφή μου με την μουσική ξεκίνησε από την προνηπιακή μου ηλικία, όπου οι γονείς μου μου είχαν πάρει κάτι κλασσικά παραμύθια που συνοδεύονταν από κασέτες με έργα κλασική μουσικής. Θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά να ακούω τη λίμνη των κύκνων του Tchaikovsky και να μην μπορώ να διαχειριστώ τα συναισθήματα που με πλημμύριζαν.

Στη γειτονιά που πέρασα τα πρώτα χρόνια της ζωής μου υπήρχε και ένα εργαστήρι επισκευής πιάνων. Περνούσα απ’ έξω στις βόλτες μου με τον παππού μου τα απογεύματα και κάπως έτσι, συνδυαστικά με τις κασέτες μου και τον ήχο του πιάνου από το εργαστήρι, άρχισα να ζητάω από τους γονείς μου να μου πάρουν ένα πιάνο και να αρχίσω μαθήματα.

Έτσι και έγινε. Τεσσάρων χρονών άρχισα μαθήματα πιάνου στο σπίτι. Στα 6 μου χρόνια ο μπαμπάς μου με έγραψε στο Εθνικό Ωδείο όπου ξεκίνησε και επισήμως πλέον το ταξίδι μου στον μαγικό κόσμο της μουσικής.

Πολύ αργότερα σκέφτηκα ότι θα ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά με την μουσική και συγκεκριμένα με το κλασικό τραγούδι. Ήμουν 21, ολοκλήρωνα τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς στα Ναυτιλιακά και μου έμεναν δύο χρόνια για να πάρω το Δίπλωμα μου στη Μονωδία. Τότε άρχισα να σκέφτομαι ότι αυτό που κάνω θα ήθελα να μπορώ να το κάνω σε όλη μου τη ζωή. 

Έχεις σπουδάσει πιάνο, μπαλέτο και φωνητική. Πώς συνδυάζονται αυτές οι διαφορετικές τέχνες στη δημιουργική σου διαδικασία και πώς επηρεάζουν την ερμηνεία σου;

Συνδυάζονται εξαιρετικά! Έχουν ως κοινούς παρονομαστές την κλασική παιδεία, την ανάπτυξη τεχνικής και την -καλώς εννοούμενη- πειθαρχία. Το μπαλέτο με βοήθησε πάρα πολύ στην σκηνική μου αντίληψη και στην σωματική έκφραση και το πιάνο με βοήθησε στην μουσική μου αντίληψη. Όταν κανείς σπουδάζει φωνητική δεν μαθαίνει μόνο πώς να τραγουδάει σωστά. Οφείλει να γνωρίζει Θεωρία μουσικής και αν γνωρίζει να παίζει και κάποιο μουσικό όργανο, τόσο το καλύτερο. Η εκμάθηση των μουσικών έργων γίνεται ευκολότερη, πιο άμεση και πιο ουσιαστική. 

Ποιοι καλλιτέχνες ή μουσικά είδη σε έχουν επηρεάσει περισσότερο και πώς έχουν διαμορφώσει το μουσικό σου στυλ; 

Άκουγα πάντα τα πάντα! Μου αρέσουν πολλά και διαφορετικά μουσικά είδη από ελληνική μουσική, λαϊκή, ξένη, ροκ, ποπ, ska-p, τζαζ, κινηματογραφική μουσική. Μεγάλες μου αγάπες ήταν πάντα οι βιεννέζικες οπερέτες, τα κλασικά μιούζικαλ με τις υπέροχες ενορχηστρώσεις και οι πλούσιες συμφωνικές συνθέσεις κλασικής μουσικής.

Λάτρευα ανέκαθεν τις μουσική των Chopin, Rachmaninoff, Tchaikovsky, Beethoven, Strauss, Χατζιδάκι, Ξαρχάκου και πολλών άλλων. Με συγκινούν ερμηνευτικά η η Μαρία Κάλλας, η Janice Joplin, ο Freddie Mercury, η  Χαρούλα Αλεξίου, η Μαρινέλλα, η Τάνια Τσανακλίδου, και γενικά όλοι οι καλλιτέχνες που είναι γενναιόδωροι. Δεν αρκεί μία ωραία φωνή αν δεν συνοδεύεται από κατάθεση ψυχής. 

Πώς ήταν η εμπειρία σου από την Εθνική Λυρική Σκηνή και πώς σε βοήθησε να εξελιχθείς ως καλλιτέχνης;

Η Εθνική Λυρική Σκηνή αποτέλεσε για εμένα τον πρώτο μου επαγγελματικό χώρο καθώς και χώρο σπουδής και μελέτης λόγω των σπουδών μου στο Όπερα Στούντιο της ΕΛΣ. Η ύπαρξη μου στο θέατρο αυτό από νεαρή ηλικία, με έμαθε τί σημαίνει επαγγελματίας λυρικός τραγουδιστής. Μου έμαθε να προστατεύομαι από τυχόν κακοτοπιές και συνάμα ότι τα αγαθά κόποις κτώνται. Έχει υπάρξει μεγάλο σχολείο για εμένα. 

Έχεις συνεργαστεί με διάσημους καλλιτέχνες και ορχήστρες. Ποια συνεργασία ξεχωρίζεις και γιατί; 

Θυμάμαι πάντα μία υπέροχη συναυλία που είχα κάνει με τον Μιμή Πλέσσα στο κατάμεστο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Σόφιας στη Βουλγαρία. Η συναυλία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των εγκαινίων της έκθεσης “Σφραγίζοντας την Ιστορία. Θησαυροί από τα Ελληνικά Μουσεία”. Την επιστημονική επιμέλεια και το γενικό συντονισμό της έκθεσης είχε ο Διευθυντής του Νομισματικού Μουσείου και Αναπληρωτής του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, Δρ Γεώργιος Κακαβάς με τη συνδρομή επιστημονικού προσωπικού των δύο Μουσείων.

Με τον Κ. Μιμή είχαμε επιλέξει τραγούδια από έργα του που ο ίδιος χαρακτήριζε ως “λαϊκές όπερες”. Στις πρόβες ήταν σαν να συνωμοτούσαμε για τις τονικότητες, για τους απίστευτους πιανιστικούς αυτοσχεδιασμούς που έκανε εκείνος, για το πώς θα δίναμε στους ακροατές ό,τι καλύτερο μπορούσαμε. Κάναμε όμορφη παρέα εκτός από μία πολύ όμορφη συναυλία, με αντιμετώπισε πατρικά. Και αυτό θα το θυμάμαι πάντα γιατί στο τέλος μένουν οι ανθρώπινες σχέσεις. 

Έχεις ερμηνεύσει πολλούς διαφορετικούς ρόλους στην όπερα, το μιούζικαλ και τη σύγχρονη κλασική μουσική. Ποιος ρόλος σε έχει προκαλέσει περισσότερο και γιατί;

Θα έλεγα ο πιο πρόσφατος ρόλος που ερμήνευσα ως ζητιάνα στο μιούζικαλ “Sweeney Todd: the demon barber of Fleet Street”. Ήταν αυτό που λέμε ο απόλυτα “κόντρα” ρόλος. Η ζητιάνα είναι μία γυναίκα που έχει υποστεί βιασμό λίγο καιρό μετά τη γέννηση της κόρης της, εξαιτίας του οποίου οδηγήθηκε σε απόπειρα αυτοκτονίας.

Έμεινε κατάκοιτη και μόνη για μήνες και το μωρό της ανέλαβε να το μεγαλώσει ο ίδιος της ο βιαστής. Εν τελεί αποτρελάθηκε και βρέθηκε στο δρόμο να ζητιανεύει και να κάνει ότι μπορεί προκειμένου να μπορέσει να επιβιώσει.

Όταν βλέπει τον Sweeney συνειδητοποιεί ότι κάτι της θυμίζει. Δεν θυμάται όμως ότι ήταν ο σύζυγος και πατέρας του παιδιού της. Σε όλη αυτή την ψυχοσύνθεση έψαξα να βρω κοινά σημεία. Η έλλειψη του παιδιού της ήταν αυτό που με ένωσε μαζί της, μιας και ως μητέρα δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς την κόρη μου. Βασίστηκα στα συναισθήματα που μου προκαλούσε η σκέψη αυτή και άφησα το σώμα μου να αισθανθεί τις κακουχίες που πέρασε η γυναίκα αυτή.

Περπατούσα λοιπόν σκυφτή και με “μαγκωμένο” σώμα. Ακολούθησε η φωνή που είχε απαιτήσεις οπερατικού και πιο nasal τραγουδιού ταυτόχρονα, αλλά και γρέζια. Δύσκολοι συνδυασμοί! Συνοδοιπόροι μου στη σωματική αντιμετώπιση η βοηθός σκηνοθέτη Κωνσταντίνα Ψωμά και στο φωνητικό κομμάτι ο Βασίλης Αλεβίζος, που μελετήσαμε μαζί το ρόλο, και ο μαέστρος / σκηνοθέτης της παράστασης Γιώργος Πέτρου. 

Η φωνή μιας σοπράνο είναι ένα ευαίσθητο και απαιτητικό όργανο. Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζεις στην καθημερινή σου φροντίδα και συντήρηση;

Δεν παρευρίσκομαι σε μέρη με πολύ δυνατές μουσικές που πρέπει να φωνάξεις για να σε ακούσει ο διπλανός σου. Γυμνάζω καθημερινά τη φωνή μου για να είμαι σε φόρμα. Όπως πολύ εύστοχα έλεγε πάντα η δασκάλα μου το τραγούδι είναι body building! Προσέχω τη διατροφή μου χωρίς υπερβολές, επειδή μου αρέσει να νιώθω καλά με το σώμα μου και γυμνάζομαι. Βέβαια, σε όλα τα παραπάνω πλέον υπάρχει και ένα μικρό πλασματάκι που τρέχει γύρω μου συνήθως, οπότε υπάρχει ένας έξτρα βαθμός δυσκολίας! 

Η κλασική μουσική σκηνή, παρόλο που διαθέτει διαχρονική αξία, μπορεί να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας νέος καλλιτέχνης στην προσπάθειά του να καθιερωθεί;  

Όσον αφορά στο εξωτερικό, θα έλεγα πώς έχει δημιουργηθεί ένα σύστημα με αυστηρά όρια ηλικίας, διαγωνισμούς τραγουδιού και  ατζενσίες που “πιέζει” κάπως έναν νέο καλλιτέχνη και τον βάζει σε μία διαδικασία αλόγου κούρσας. Καλώς ή κακώς, υπάρχουν κάποιοι μονόδρομοι αν κάποιος θέλει να καθιερωθεί σε αστέρα παγκόσμιου βεληνεκούς στο χώρο της όπερας.

Εξαρτάται λοιπόν από τις επιθυμίες αλλά και την φιλοδοξία που έχει κανείς. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Η τεχνική φωνητική κατάρτιση αποτελεί τη βάση και στη συνέχεια χρειάζεσαι υπομονή, πίστη στον εαυτό σου και στις ικανότητες σου και τύχη θα έλεγα. Είμαι της άποψης ότι αν κάποιος αξίζει δεν χάνεται. 

Πώς είναι να είσαι ηθοποιός φωνής και πώς προέκυψε η συνεργασία σου με την Disney και την Google; 

Ξεκίνησα ως ηθοποιός φωνής το 2011 που τα Sierra Studios έψαχναν την νέα τραγουδιστική φωνή της Barbie. Πέρασα voice test και εγκρίθηκα. Δεν το πίστευα δε! Το να μιμούμαι φωνές σε παιδικές ταινίες και διαφημίσεις αποτελούσε αγαπημένη μου παιδική ασχολία. Που να φανταζόμουν ότι θα γινόταν επάγγελμα;

Έτσι ξεκίνησα μία πορεία στο χώρο της μεταγλώττισης όπου δύο χρόνια αργότερα ήρθε η πρόταση για το ρόλο της Άννας στο Frozen, όπου και εκεί, όπως σε κάθε μεγάλη ταινία της Disney και των λοιπών εταιρειών, πέρασα και πάλι voice tests, ένα για την πρόζα και ένα για τα τραγούδια.

Πήρα και εκεί την έγκριση και μετά ακολούθησαν πολλές όμορφες ταινίες, σειρές και πολλά άλλα μεταξύ των οποίων και η συνεργασία με την Google. Για το συγκεκριμένο project πέρασα από τρία διαφορετικά στάδια φωνητικών δοκιμών μέχρι να μου ανακοινώσουν ότι τελικά επιλέχθηκα!  

Από την Εθνική Λυρική Σκηνή στη Disney και τη Google: Η Βάσια Ζαχαροπούλου σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη

Πώς ήταν η εμπειρία σου από τη σειρά “Η Μαρία που έγινε Κάλλας” και πώς προετοιμάστηκες για τον ρόλο της Ελβίρας Ματαράγκα; 

Όταν πέρασα το casting για το ρόλο της Ματαράγκα, χωρίς να ξέρω περισσότερες λεπτομερείς μου ζητήθηκε να τραγουδήσω μία άρια και στη συνέχεια να υποδυθώ μία κοπέλα ελαφρώς κακότροπη και χλευαστική. Όταν στη συνέχεια μου ανακοινώθηκε η συμμετοχή μου στη σειρά χάρηκα πάρα πολύ, ήθελα να ζήσω την εμπειρία ενός σήριαλ και μου άρεσε πολύ και η θεματική του φυσικά. Τότε έμαθα το ρόλο που θα υποδυθώ και το βρήκα πολύ ωραία πρόκληση.

Η Ελβίρα ήταν υπαρκτό πρόσωπο της εποχής εκείνης, σοπράνο, άνηκε στο δυναμικό της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Ο ερχομός της Κάλλας που θεωρούνταν γερμανόφιλη και γι’ αυτό αντιμετωπιζόταν με τόση έχθρα από τους συνεργάτες της, την είχε ταράξει. Ένιωθε ότι έπρεπε να διαφυλάξει το εργασιακό της περιβάλλον και τους συνεργάτες της από έναν εχθρό. Εξού και η επιθετική της διάθεση απέναντι στην Κάλλας. Η μελέτη του σεναρίου και η περαιτέρω ιστορική μελέτη σχετικά με την εποχή εκείνη αποτέλεσαν την προετοιμασία μου. Τα υπόλοιπα συνέβησαν επάνω στο σετ υπό την καθοδήγηση της Όλγας Μαλέα. 

Πως ένιωσες όταν ερμήνευσες τους “Εραστές” στη συναυλία του Shigeru Umebayashi στο Ηρώδειο;

Αρκεί να ακούσει κανείς το τραγούδι αυτό και να αφεθεί στα συναισθήματα που του προκαλεί, για να φανταστεί πώς μπορεί να ένιωθα αφενός όταν μου ανακοινώθηκε η πρόταση από τον Ume αλλά και όταν βρέθηκα εν τέλει στη μαγική σκηνή του Ηρωδείου να το ερμηνεύω live με τον Ume να με κοιτάζει από την πρώτη σειρά γεμάτος λαχτάρα στο βλέμμα!

Αρχικά, ήταν πολύ τιμητικό για εμένα να με επιλέξουν ο Ume και ο διεθνώς αναγνωρισμένος μαέστρος Dirk Brossé. Η πρώτη μας γνωριμία ήταν το 2010 όταν ο Ume είχε έρθει για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Έκτοτε είχαμε διατηρήσει επαφή και μάλιστα συζητούσαμε με τον Dirk για διάφορα πιθανά projects. Εν τελεί, 12 χρόνια αργότερα ήρθε αυτή η πρόταση για το Ηρώδειο. Άξιζε η αναμονή! Η επιλογή του μαγικού χώρου του Ηρωδείου ήταν ένας πολύ σημαντικός παράγοντας.

Το συγκεκριμένο κομμάτι από την ταινία  “Ιπτάμενα Στιλέτα” ξεκινάει “γυμνό” ενορχηστρωτικά, με μόλις ένα όργανο να συνοδεύει τη φωνή στα πρώτα μέτρα και μετά συμμετέχει ολόκληρη η ορχήστρα. Σε ένα γεμάτο Ηρώδειο, όταν είσαι εσύ και η φωνή σου, σου παίρνει λίγα δευτερόλεπτα να συνειδητοποιήσεις τί συμβαίνει…! Μετά έρχονται η απόλαυση, η ερμηνεία και η συμμετοχή των ακροατών. Όλα οδηγούν σε μία μυσταγωγία. 

Η Βάσια Ζαχαροπούλου: “Η μουσική είναι η ζωή μου, και η καλοσύνη μπορεί να αλλάξει τον κόσμο

Έχεις ερμηνεύσει πολλούς ρόλους στο μιούζικαλ και το μουσικό θέατρο. Ποια είναι η διαφορά στην προσέγγιση ενός ρόλου σε ένα μιούζικαλ σε σχέση με μια όπερα;

Η προσέγγιση η υποκριτική δεν αλλάζει, τα εκφραστικά μέσα αλλάζουν. Το εκάστοτε είδος έχει διαφορετικές φωνητικές απαιτήσεις και διαφορετική τεχνική προσέγγιση. Η όπερα απαιτεί λυρική τεχνική τραγουδιού αποκλειστικά. Στο μιούζικαλ, αναλόγως και του είδους και της εποχής βέβαια, απαιτείται συνήθως μία μικτή τεχνική τραγουδιού που περιλαμβάνει και λυρικό τρόπο αλλά και άλλες τεχνικές όπως το belt αν μιλάμε για ένα σύγχρονο έργο.

Όταν ερμήνευσα την Elisa Doolittle στο κλασσικότατο μιούζικαλ “Ωραία μου Κυρία” στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής χρησιμοποίησα περισσότερο την τεχνική κλασσικού τραγουδιού ενώ στο “The Last Five Years” που ανέβηκε στον ίδιο χώρο λίγα χρόνια αργότερα τραγούδησα κυρίως σύγχρονα και μόνο σε συγκεκριμένα μουσικά μέρη χρησιμοποίησα λυρική τεχνική. Το παν είναι η καλή γνώση του οργάνου που λέγεται φωνή και του τί κάνεις με το σώμα σου. Φωνή χωρίς σώμα δεν νοείται. 

Το μουσικό θέατρο συνδυάζει τραγούδι, χορό και υποκριτική. Πώς προετοιμάζεσαι για έναν ρόλο που απαιτεί αυτές τις πολλαπλές δεξιότητες;  

Προσπαθώ να έχω καλή στάμινα. Προσπαθώ να κοιμάμαι καλά, να τρώω θρεπτικά και όσο κουρασμένη και αν είμαι μεταξύ προβών να μην παραλείπω τη γυμναστική μου. Έχω παρατηρήσει ότι νιώθω πολύ καλύτερα σκηνικά σε μία παράσταση με τις παραπάνω απαιτήσεις αν είμαι προετοιμασμένη και σωματικά πέραν από φωνητικά που θεωρείται προϋπόθεση ούτως ή άλλως. 

Πως αισθάνεσαι που έχεις χαρακτηριστεί από τον τύπο “πολυπράγμων σοπράνο”; 

Μία χαρά! Τιμητικός τίτλος που καλώς ή κακώς νομίζω υποστηρίζω..! Πάντα θαύμαζα τους ανθρώπους που μπορούν να κάνουν διαφορετικά πράγματα εξίσου καλά, το θεωρώ ταλέντο. Απλά αυτή μου η πολυπραγμοσύνη φέρει πολλές θυσίες όσον αφορά στον προσωπικό μου χρόνο.

Πώς είναι μια μέρα στην ζωή σου, εκτός των επαγγελματικών σου υποχρεώσεων;  

Θα έλεγα μάλλον μέρα νοικοκυροσύνης! Θα ασχοληθώ με το σπίτι, θα καθαρίσω, θα σιδερώσω, θα οργανώσω μία ντουλάπα που θέλω 3 μήνες τώρα να οργανώσω και δεν πρόλαβα και φυσικά θα περάσω όσο δυνατόν περισσότερο χρόνο με την κόρη μου! 

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια και τι μπορούμε να περιμένουμε από σένα στο μέλλον;  

Σε λίγες μέρες αναχωρώ για τη Ρώμη. Στις 24 Μαρτίου θα πραγματοποιήσω μία συναυλία στο υπέροχο “Auditorium Parco della Musica – Ennio Morricone”, καλεσμένη της Ελληνικής Πρεσβείας για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου. Θα ερμηνεύσω έργα μεγάλων Ελλήνων συνθετών και Φιλελλήνων μαζί με τον τενόρο Νικόλα Μαραζιώτη και 8μελη ορχήστρα.

Στη συνέχεια φεύγω περιοδεία με την Εθνική Λυρική Σκηνή με την όπερα “Σιωπή, ο βασιλιάς ακούει” σε μουσική Νίκου Κυπουργού και σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή. Θα ταξιδεύουμε για όλο τον Μάιο για παραστάσεις σε Σάμο, Λέρο, Πάτμο, Κω, Χίο και Καστελόριζο. Ενδιάμεσα, θα έχω νέες μεταγλωττίσεις που θα μπορώ να ανακοινώσω στο προσεχές διάστημα. 

Ποιο μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στους αναγνώστες;  

Νομίζω ότι η προσωπική ευημερία του καθενός έγκειται στην ικανοποίηση από την επίτευξη στόχων που βάζουμε στη ζωή μας, είτε μικρούς είτε μεγάλους. Εύχομαι να θέτουμε πάντα στόχους, να βελτιωνόμαστε στην προσπάθεια να τους πετύχουμε είτε τα καταφέρουμε είτε όχι, γιατί όλα μέσα στη ζωή είναι. Και να μην ξεχνάμε να έχουμε ενσυναίσθηση και καλοσύνη. Μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο γύρω μας με την καλοσύνη.

Web Site: https://vassiazacharopoulou.com/


Φωτογραφικό Αφιέρωμα Βάσια Ζαχαροπούλου – Συναυλίες

Φωτογραφικό Αφιέρωμα Βάσια Ζαχαροπούλου – Παραστάσεις


Βίντεο – Βάσια Ζαχαροπούλου “Να Βγω Για Νέα Αρχή” (Από το “Ψυχρά κι Ανάποδα II”)

Vasia Zacharopoulou - Να Βγω Για Νέα Αρχή (Από το "Ψυχρά κι Ανάποδα II")

Σημείωση: Για την πραγματοποίηση της συνέντευξης της Σοπράνο Βάσιας Ζαχαροπούλου συνεργάστηκαν: Στην επιμέλεια και τη σύνταξη των ερωτήσεων η ομάδα έκφρασης και υλοποίησης. Ευχαριστούμε τη Σοπράνο Βάσια Ζαχαροπούλου για την πραγματοποίηση της συνέντευξης.

Σχετική Αρθρογραφία

Παρόμοια Θεματολογία, Προτεινόμενες συνεντεύξεις...